κυλιόμενη εικόνα με τον πελαργο

Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

0 20 παιδικές συμβουλές για τους γονείς

  • Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου. Αυτό θα με κάνει να νοιώσω περισσότερη σιγουριά.
  • Μη με παραχαϊδεύετε... - Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε σας ζητώ. Σας δοκιμάζω μονάχα για να δώ.
  • Mη τα κάνετε όλα εσείς για μένα. Ετσι θα με κάνετε να νοιώθω άχρηστος και ανίκανος για οτιδήποτε.
  • Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μποστά σε κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε μόνοι μας.
  • Μη μου δημιουργείτε το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι μεγάλα αμαρτήματα που δύσκολα συγχωρεί ο Θεός. Μπερδεύομαι και αρχίζω να έχω αμφιβολίες αν ο Θεός είναι πράγματι πολυεύσπλαχνος Πατέρας μου.
  • Μη με προστατεύετε απο τις συνέπειες των πράξεών μου. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
  • Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. - Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.
  • Μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
  • Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάτε.
  • Μη υποτιμάτε την τιμιότητά μου.Συχνά οι απειλές σας, με σπρώχνουν στην ψευτιά.
  • Μη πέφτετε σε αντιφάσεις Με μπερδεύετε αφάνταστα έτσι και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε σας.
  • Μη με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις. Γιατί θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
  • Μη προσπαθείτε να με κάνετε να πιστέψω πως είστε τελείως αλάνθαστοι ή τέλειοι  Είναι μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.
  • Μη διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγνώμη  Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απεναντί σας.
  • Μη ξεχνάτε πως μ'αρέσει να πειραματίζομαι  Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ παραδεχτείτε το.
  • Μη ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σας είναι δύσκολο να κρατήσετε το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπαθήστε σας παρακαλώ.
  • Μη ξεχνάτε πως δεν θα μπορέσω ν'αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση, αγάπη και χαρά  Αυτό όμως δεν χρειάζεται να το πώ, έτσι δεν είναι ???
  • Μη ρωτάτε αν αγαπάω περισσότερο το μπαμπά ή τη μαμά Θέλω να τους αγαπώ εξ ίσου.
  • Μη μου λέτε ψέμματα για να με κοροϊδέψετε και μη μ'εκβιάζετε για να κάνω αυτό που εσείς θέλετε. Οτι μου μαθαίνετε κι εγώ θα τα εφαρμώζω σε σας.
  • Να μου δείχνετε την αγάπη σας, παίζοντας και ασχολούμενοι μαζί μου κι όχι να με στέλνετε αλλού να χαρώ ή να παίζω μόνος μου Γιατί όταν μεγαλώσω θα σκέφτομαι κι εγώ οτι το σωστό για σας, είναι το γηροκομείο

Share/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Follow by Email

Ειμαι μελος

Ειμαι μελος